کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C
مدل‌سازی تاثیر رهبری آموزشی بر خودرهبری معلمان با میانجی‌گری توسعه حرفه‌ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 دی 1401

10.22098/ael.2023.11517.1159

علی خالق خواه؛ افشین عابدی نیا؛ شهلا جان احمدی


اعتباریابی مقیاس شرایط توانمندساز کارآمدی جمعی معلمان(EC-CTES)

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 17-32

حسین تقوی؛ محسن شاکری؛ فرحروز زند عموقین