نویسنده = فیروز محمودی
رابطه ایدئولوژی‌های برنامه درسی، نگرش به علم و باورهای معرفتی با شایستگی حرفه‌ای معلمان ابتدایی شهر کرمانشاه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 بهمن 1403

10.22098/ael.2025.16495.1522

کامران جمشیدی؛ فیروز محمودی؛ داود طهماسب زاده شیخلار؛ علی ایمان زاده


طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 59-78

10.22098/ael.2023.12332.1230

حسین حسامی؛ یوسف ادیب؛ علی ایمان زاده؛ فیروز محمودی