نمایه نویسندگان

ا

  • اقبالی، علی واکاوی ادراک معلمان از فرصت ها و چالش های تحقق رویکرد یادگیری زمینه محور در درس علوم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 130-152]
  • اقوامی پناه، ناهید تحلیل علّی - معلولی توسعه حرفه‌ای مدیران آموزش و پرورش منطقه 4 تهران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 153-170]
  • امانت جلودار، صمد بررسی نقش میانجی جو سازمانی مدارس در رابطه بین خودکارآمدی معلم و تدریس اثربخش در آموزگاران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 98-114]
  • امیری راد، نادیا طراحی الگوی نظام آموزشی مبتنی بر راهبری استعداد کودکان [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 64-81]
  • انصاری کهریز، افشین شناسایی عوامل مؤثر بر دانشگاه اخلاق محور با رویکرد کیفی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 212-222]
  • اولادیان، معصومه تحلیل علّی - معلولی توسعه حرفه‌ای مدیران آموزش و پرورش منطقه 4 تهران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 153-170]
  • اولادیان، معصومه طراحی الگوی نظام آموزشی مبتنی بر راهبری استعداد کودکان [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 64-81]

ب

  • بای، ناصر اثر رهبری مربیگری مدیران مدارس بر عملکرد خلاقانه معلمان ورزش ابتدائی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 82-97]

ت

  • توکلی، ناهید اثر رهبری مربیگری مدیران مدارس بر عملکرد خلاقانه معلمان ورزش ابتدائی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 82-97]

ج

  • جواهری مغانلو، ابوالفضل بررسی نقش میانجی جو سازمانی مدارس در رابطه بین خودکارآمدی معلم و تدریس اثربخش در آموزگاران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 98-114]

ح

  • حیدری، بهنام تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و نشانگرهای محیط یادگیری جذاب [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 21-39]
  • حسینی، سید رسول طراحی الگوی نظام آموزشی مبتنی بر راهبری استعداد کودکان [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 64-81]
  • حسینی، سید عدنان تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و نشانگرهای محیط یادگیری جذاب [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 21-39]
  • حسینی، نیره شناسایی شایستگی های استاد راهنما برای ارشادگری پژوهشیِ دانشجویان دکتری [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 40-63]

خ

  • خدیوی، اسداله واکاوی ادراک معلمان از فرصت ها و چالش های تحقق رویکرد یادگیری زمینه محور در درس علوم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 130-152]

ر

  • رجبیان ده زیره، مریم تدوین مولفه‌ها و عناصر و تعیین اعتبار الگوی استعدادیابی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس البرز [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 171-191]
  • رحیمی، سعید بررسی نقش میانجی جو سازمانی مدارس در رابطه بین خودکارآمدی معلم و تدریس اثربخش در آموزگاران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 98-114]
  • رنجدوست، شهرام طراحی و اعتباریابی الگوی بهینه تحول در علوم انسانی با تاکید بر برنامه درسی در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]

ز

  • زیرک، مهدی وضعیت جاری مدیریت دانش سازمانی مدیران مدارس(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد) [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 192-211]
  • زندی، خلیل تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و نشانگرهای محیط یادگیری جذاب [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 21-39]

س

  • سلیمی، قاسم شناسایی شایستگی های استاد راهنما برای ارشادگری پژوهشیِ دانشجویان دکتری [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 40-63]

ص

  • صائمی، حسن اثر رهبری مربیگری مدیران مدارس بر عملکرد خلاقانه معلمان ورزش ابتدائی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 82-97]

ط

  • طاهری، حسن تدوین مولفه‌ها و عناصر و تعیین اعتبار الگوی استعدادیابی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس البرز [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 171-191]

ع

  • عبدالهی، فرهاد طراحی و اعتباریابی الگوی بهینه تحول در علوم انسانی با تاکید بر برنامه درسی در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]

غ

ق

  • قهرمانی، جعفر شناسایی عوامل مؤثر بر دانشگاه اخلاق محور با رویکرد کیفی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 212-222]

ک

  • کاردان حلوایی، ژیلا واکاوی ادراک معلمان از فرصت ها و چالش های تحقق رویکرد یادگیری زمینه محور در درس علوم دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 130-152]
  • کسمائی، ابوالقاسم تحلیل علّی - معلولی توسعه حرفه‌ای مدیران آموزش و پرورش منطقه 4 تهران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 153-170]

م

  • مرادی، رحیم تدوین مولفه‌ها و عناصر و تعیین اعتبار الگوی استعدادیابی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس البرز [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 171-191]
  • مقدسی خیاوی، معصومه بررسی نقش میانجی جو سازمانی مدارس در رابطه بین خودکارآمدی معلم و تدریس اثربخش در آموزگاران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 98-114]
  • مؤمنی مهموئی، حسین وضعیت جاری مدیریت دانش سازمانی مدیران مدارس(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد) [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 192-211]

ن

  • نقوی، محمد وضعیت جاری مدیریت دانش سازمانی مدیران مدارس(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد) [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 192-211]
  • نوروزی همایون، محمدرضا رابطه سرمایه روانشناختی با درگیری تحصیلی با نقش میانجی گری سبک یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 115-129]

و

  • ونداد، امید وضعیت جاری مدیریت دانش سازمانی مدیران مدارس(ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد) [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 192-211]

ه

  • هدایت، فائزه رابطه سرمایه روانشناختی با درگیری تحصیلی با نقش میانجی گری سبک یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 115-129]

ی

  • یاریقلی، بهبود طراحی و اعتباریابی الگوی بهینه تحول در علوم انسانی با تاکید بر برنامه درسی در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1404، صفحه 1-20]