آ
-
آسیبها
حکمرانی آموزش عالی در ایران؛ فراتحلیلی بر آسیبها و راهکارها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 27-46]
-
آموزش سنتی
مقایسه تاثیر آموزش معکوس و آموزش سنتی بر اشتیاق تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 69-80]
-
آموزش معکوس
مقایسه تاثیر آموزش معکوس و آموزش سنتی بر اشتیاق تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 69-80]
-
آموزشهای ضمن خدمت
بررسی نقش آموزشهای ضمنخدمت بر تکیهگاهای شغلی معلمان با میانجیگری تسهیم دانش [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 15-26]
-
آوای سازمانی
پیش بینی آوای سازمانی معلمان بر اساس رهبری اخلاقی با میانجی گری فرهنگ اخلاقی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 81-92]
ا
-
اثربخشی مدارس
نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمان یادگیرنده بر اثربخشی مدارس [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 69-80]
-
اخلاق حرفهای
تحلیل ساختاری رابطه فرهنگ سازمانی با اشتیاق شغلی با میانجیگری اخلاق حرفه ای [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
-
اخلاق کار
الگوی علی روابط بین ویژگیهای رهبری خدمتگزار، کارراهه شغلی، اخلاق کار و رفتار مدنی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-14]
-
ایران
حکمرانی آموزش عالی در ایران؛ فراتحلیلی بر آسیبها و راهکارها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 27-46]
-
استعداد
شناسایی چالش های فراروی جانشین پروری در آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 29-44]
-
اشتیاق تحصیلی
مقایسه تاثیر آموزش معکوس و آموزش سنتی بر اشتیاق تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 69-80]
-
اشتیاق شغلی
مدل سازی تاثیر رهبری اخلاقی بر توانمند سازی معلمان با میانجی گری اشتیاق شغلی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 33-50]
-
اشتیاق شغلی.میانجی
تحلیل ساختاری رابطه فرهنگ سازمانی با اشتیاق شغلی با میانجیگری اخلاق حرفه ای [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
-
اشتیاق کارآفرینانه
بررسی نقش واسطه ای اشتیاق کارآفرینانه در رابطه بین حمایت تحصیلی با کارآفرینی مجازی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 55-68]
-
اعتباریابی
اعتباریابی مقیاس شرایط توانمندساز کارآمدی جمعی معلمان(EC-CTES) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 17-32]
-
اقتصاد رفتاری
آسیب شناسی اقتصاد رفتاری اولیای دانش آموزان مدارس ابتدایی هیأت امنایی ناحیه یک اردبیل با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 45-54]
ب
-
بالندگی
شناسایی و تحلیل عوامل بازدارنده برنامه های ارتقای بالندگی حرفه ای مدیران ارشد صنعت ارتباطات همراه ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 15-28]
-
بالندگی حرفه ای
شناسایی و تحلیل عوامل بازدارنده برنامه های ارتقای بالندگی حرفه ای مدیران ارشد صنعت ارتباطات همراه ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 15-28]
پ
-
پداگوژی
واکاوی تجارب نومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از پداگوژی دانش محتوا ( PCK ) در کلاس درس مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
پداگوژی دانش محتوا
واکاوی تجارب نومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از پداگوژی دانش محتوا ( PCK ) در کلاس درس مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده و مهارتهای اجتماعی دبیران بر پیشرفت تحصیلی با میانجیگری درگیرهای تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 93-106]
ت
-
تحلیل مؤلفههای اصلی
معرفی و بومیسازی پرسشنامه شایستگی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 57-72]
-
تحلیل همبستگی کانونی
تحلیل همبستگی کانونی رابطه بین ابعاد ذهنیت فلسفی و سبک رهبری اقتضایی مدیران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
تسهیم دانش
بررسی نقش آموزشهای ضمنخدمت بر تکیهگاهای شغلی معلمان با میانجیگری تسهیم دانش [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 15-26]
-
تکیه گاههای شغلی
بررسی نقش آموزشهای ضمنخدمت بر تکیهگاهای شغلی معلمان با میانجیگری تسهیم دانش [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 15-26]
-
تمایل به کارآفرینی مجازی
بررسی نقش واسطه ای اشتیاق کارآفرینانه در رابطه بین حمایت تحصیلی با کارآفرینی مجازی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 55-68]
-
توانمند سازی
مدل سازی تاثیر رهبری اخلاقی بر توانمند سازی معلمان با میانجی گری اشتیاق شغلی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 33-50]
-
توسعه حرفه ای معلمان
رابطه رهبری آموزشی و خودکارآمدی معلم با توسعه حرفه ای معلمان دوره ابتدایی ناحیه ۲ شهر اردبیل [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-76]
-
توسعه رهبری
مدیریت استعداد: توسعه رهبران جدید در سازمان شناسایی و تحلیل عوامل موثر برآن [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 13-28]
-
توسعه مدیران
شناسایی و تحلیل عوامل بازدارنده برنامه های ارتقای بالندگی حرفه ای مدیران ارشد صنعت ارتباطات همراه ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 15-28]
ج
-
جانشین پروری
شناسایی چالش های فراروی جانشین پروری در آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 29-44]
-
جریان آموزش
نقش میانجی خودکارآمدی رایانهای در رابطه رغبت شغلی و کیفیت فناوری با کاربست فناوری در فرایند آموزش [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 91-103]
چ
-
چابکی سازمانی
تحلیل ساختاری روابط رهبری تحول آفرین و چابکی سازمانی با نقش واسطه ای درگیری شغلی در نظام سلامت [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 81-96]
ح
-
حکمرانی آموزش عالی
حکمرانی آموزش عالی در ایران؛ فراتحلیلی بر آسیبها و راهکارها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 27-46]
-
حمایت تحصیلی
بررسی نقش واسطه ای اشتیاق کارآفرینانه در رابطه بین حمایت تحصیلی با کارآفرینی مجازی دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 55-68]
خ
-
خودکارآمدی فناوری
نقش میانجی خودکارآمدی رایانهای در رابطه رغبت شغلی و کیفیت فناوری با کاربست فناوری در فرایند آموزش [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 91-103]
-
خودکارآمدی معلم
رابطه رهبری آموزشی و خودکارآمدی معلم با توسعه حرفه ای معلمان دوره ابتدایی ناحیه ۲ شهر اردبیل [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-76]
د
-
دانشگاه
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی رهبری زهرآگین (TLQ) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 73-86]
-
دانشگاه
الگوی علی روابط بین ویژگیهای رهبری خدمتگزار، کارراهه شغلی، اخلاق کار و رفتار مدنی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-14]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی تجارب نومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از پداگوژی دانش محتوا ( PCK ) در کلاس درس مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
درگیری تحصیلی
نقش وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده و مهارتهای اجتماعی دبیران بر پیشرفت تحصیلی با میانجیگری درگیرهای تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 93-106]
-
درگیری شغلی
تحلیل ساختاری روابط رهبری تحول آفرین و چابکی سازمانی با نقش واسطه ای درگیری شغلی در نظام سلامت [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 81-96]
ذ
-
ذهنیت فلسفی
تحلیل همبستگی کانونی رابطه بین ابعاد ذهنیت فلسفی و سبک رهبری اقتضایی مدیران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
ر
-
رابطه معلم- شاگرد
نقش استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی در هویت اجتماعی و رابطه معلم و شاگرد [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 77-90]
-
راهبران آموزشی و تربیتی
رابطه بین سبک های رهبری راهبران آموزشی و تربیتی با رضایت شغلی معلمان مدارس چندپایه دوره ابتدایی شهرستان تالش [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 29-42]
-
راهکارها
حکمرانی آموزش عالی در ایران؛ فراتحلیلی بر آسیبها و راهکارها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 27-46]
-
رضایت شغلی
رابطه بین سبک های رهبری راهبران آموزشی و تربیتی با رضایت شغلی معلمان مدارس چندپایه دوره ابتدایی شهرستان تالش [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 29-42]
-
رغبت شغلی
نقش میانجی خودکارآمدی رایانهای در رابطه رغبت شغلی و کیفیت فناوری با کاربست فناوری در فرایند آموزش [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 91-103]
-
رفتار شهروندی سازمانی
نقش میانجی فضیلت سازمانی در رابطه بین شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 43-56]
-
رفتار مدنی سازمانی
الگوی علی روابط بین ویژگیهای رهبری خدمتگزار، کارراهه شغلی، اخلاق کار و رفتار مدنی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-14]
-
رهبری اخلاقی
مدل سازی تاثیر رهبری اخلاقی بر توانمند سازی معلمان با میانجی گری اشتیاق شغلی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 33-50]
-
رهبری اخلاقی
پیش بینی آوای سازمانی معلمان بر اساس رهبری اخلاقی با میانجی گری فرهنگ اخلاقی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 81-92]
-
رهبری اصیل
سهم و نقش مولفه های رهبری اصیل درپیش بینی سلامت سازمانی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
-
رهبری آموزشی
رابطه رهبری آموزشی و خودکارآمدی معلم با توسعه حرفه ای معلمان دوره ابتدایی ناحیه ۲ شهر اردبیل [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-76]
-
رهبری آموزشی
اعتباریابی مقیاس شرایط توانمندساز کارآمدی جمعی معلمان(EC-CTES) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 17-32]
-
رهبری تحول آفرین
تحلیل ساختاری روابط رهبری تحول آفرین و چابکی سازمانی با نقش واسطه ای درگیری شغلی در نظام سلامت [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 81-96]
-
رهبری خدمتگزار
الگوی علی روابط بین ویژگیهای رهبری خدمتگزار، کارراهه شغلی، اخلاق کار و رفتار مدنی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-14]
-
رهبری زهراگین
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی رهبری زهرآگین (TLQ) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 73-86]
-
رویکرد اکتشافی
شناسایی چالش های فراروی جانشین پروری در آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 29-44]
س
-
سازمان
مدیریت استعداد: توسعه رهبران جدید در سازمان شناسایی و تحلیل عوامل موثر برآن [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 13-28]
-
سبک رهبری
نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمان یادگیرنده بر اثربخشی مدارس [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 69-80]
-
سبک رهبری اقتضایی
تحلیل همبستگی کانونی رابطه بین ابعاد ذهنیت فلسفی و سبک رهبری اقتضایی مدیران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
سبکهای رهبری
رابطه بین سبک های رهبری راهبران آموزشی و تربیتی با رضایت شغلی معلمان مدارس چندپایه دوره ابتدایی شهرستان تالش [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 29-42]
-
سرمایه روانشناختی
سهم و نقش مولفه های رهبری اصیل درپیش بینی سلامت سازمانی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
-
سکوت سازمانی
بررسی تاثیر سکوت سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر با میانجیگری فراموشی سازمانی غیرهدفمند [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 51-64]
-
سلامت سازمانی
سهم و نقش مولفه های رهبری اصیل درپیش بینی سلامت سازمانی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 87-99]
ش
-
شایستگی پژوهشی
معرفی و بومیسازی پرسشنامه شایستگی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 57-72]
-
شایسته سالاری
شناسایی چالش های فراروی جانشین پروری در آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 29-44]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
نقش استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی در هویت اجتماعی و رابطه معلم و شاگرد [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 77-90]
-
شرایط توانمندساز کارآمدی جمعی
اعتباریابی مقیاس شرایط توانمندساز کارآمدی جمعی معلمان(EC-CTES) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 17-32]
-
شفافیت نقش سازمانی
نقش میانجی فضیلت سازمانی در رابطه بین شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 43-56]
ص
-
صنعت ارتباطات همراه ایران
شناسایی و تحلیل عوامل بازدارنده برنامه های ارتقای بالندگی حرفه ای مدیران ارشد صنعت ارتباطات همراه ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 15-28]
ف
-
فراموشی سازمانی
بررسی تاثیر سکوت سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر با میانجیگری فراموشی سازمانی غیرهدفمند [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 51-64]
-
فرهنگ اخلاقی
پیش بینی آوای سازمانی معلمان بر اساس رهبری اخلاقی با میانجی گری فرهنگ اخلاقی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 81-92]
-
فرهنگسازمانی
تحلیل ساختاری رابطه فرهنگ سازمانی با اشتیاق شغلی با میانجیگری اخلاق حرفه ای [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-16]
-
فرهنگ سازمان یادگیرنده
نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمان یادگیرنده بر اثربخشی مدارس [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 69-80]
-
فضیلت سازمانی
نقش میانجی فضیلت سازمانی در رابطه بین شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 43-56]
ک
-
کاربست فناوری
نقش میانجی خودکارآمدی رایانهای در رابطه رغبت شغلی و کیفیت فناوری با کاربست فناوری در فرایند آموزش [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 91-103]
-
کارراهه شغلی
الگوی علی روابط بین ویژگیهای رهبری خدمتگزار، کارراهه شغلی، اخلاق کار و رفتار مدنی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-14]
-
کارکنان ستادی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی رهبری زهرآگین (TLQ) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 73-86]
-
کیفیت خدمات فناوری
نقش میانجی خودکارآمدی رایانهای در رابطه رغبت شغلی و کیفیت فناوری با کاربست فناوری در فرایند آموزش [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 91-103]
م
-
مدارس
آسیب شناسی اقتصاد رفتاری اولیای دانش آموزان مدارس ابتدایی هیأت امنایی ناحیه یک اردبیل با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 45-54]
-
مدارس ابتدایی
واکاوی تجارب نومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از پداگوژی دانش محتوا ( PCK ) در کلاس درس مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
-
مدیران
تحلیل همبستگی کانونی رابطه بین ابعاد ذهنیت فلسفی و سبک رهبری اقتضایی مدیران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]
-
مدیران
شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه مدرسه کارآفرین از دیدگاه مدیران مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 47-68]
-
مدیریت استعداد
مدیریت استعداد: توسعه رهبران جدید در سازمان شناسایی و تحلیل عوامل موثر برآن [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 13-28]
-
مدرسه کارآفرین
شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه مدرسه کارآفرین از دیدگاه مدیران مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 47-68]
-
مدل اندازهگیری تکوینی
معرفی و بومیسازی پرسشنامه شایستگی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 57-72]
-
معلمان
نقش میانجی فضیلت سازمانی در رابطه بین شفافیت نقش و رفتار شهروندی سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 43-56]
-
معلمان
بررسی نقش آموزشهای ضمنخدمت بر تکیهگاهای شغلی معلمان با میانجیگری تسهیم دانش [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 15-26]
-
معلمان ابتدایی
پیش بینی آوای سازمانی معلمان بر اساس رهبری اخلاقی با میانجی گری فرهنگ اخلاقی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 81-92]
-
معلمان چندپایه
رابطه بین سبک های رهبری راهبران آموزشی و تربیتی با رضایت شغلی معلمان مدارس چندپایه دوره ابتدایی شهرستان تالش [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 29-42]
-
مقاومت در برابر تغییر
بررسی تاثیر سکوت سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر با میانجیگری فراموشی سازمانی غیرهدفمند [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 51-64]
-
مهارتهای اجتماعی دبیران
نقش وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده و مهارتهای اجتماعی دبیران بر پیشرفت تحصیلی با میانجیگری درگیرهای تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 93-106]
-
موانع توسعه
شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه مدرسه کارآفرین از دیدگاه مدیران مدارس متوسطه شهرستان اردبیل [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 47-68]
ن
-
نظام سلامت
تحلیل ساختاری روابط رهبری تحول آفرین و چابکی سازمانی با نقش واسطه ای درگیری شغلی در نظام سلامت [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 81-96]
-
نو معلم
واکاوی تجارب نومعلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از پداگوژی دانش محتوا ( PCK ) در کلاس درس مدارس ابتدایی [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
و
-
ویژگیهای روانسنجی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی رهبری زهرآگین (TLQ) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 73-86]
-
وضعیت اقتصادی - اجتماعی خانواده
نقش وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده و مهارتهای اجتماعی دبیران بر پیشرفت تحصیلی با میانجیگری درگیرهای تحصیلی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 93-106]
ه
-
هیات امنایی
آسیب شناسی اقتصاد رفتاری اولیای دانش آموزان مدارس ابتدایی هیأت امنایی ناحیه یک اردبیل با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 45-54]
-
هویت اجتماعی
نقش استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی در هویت اجتماعی و رابطه معلم و شاگرد [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 77-90]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد