بررسی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس در اسناد بالادستی نظام آموزش و پرورش

دوره 3، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 1-10

10.22098/ael.2022.10598.1088

محسن زارعی؛ امیرحسین سلطانی فلاح؛ علی فلاحتکار؛ محمد باقری دادوکلایی


بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالش‌های آموزش مجازی در دوره کرونا

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 1-22

10.22098/ael.2023.11487.1157

احسان پروین؛ شهرام مهرآور گیگلو؛ عباس خاکپور؛ تقی اکبری


واکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد

دوره 4، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1-18

10.22098/ael.2023.13218.1302

روح اله مهدیون؛ حمیده مسلمی دولت آباد؛ بهبود یاریقلی


الگوی رهبری یادگیری‌محور در مدارس ابتدایی ایران

دوره 5، شماره 2، تیر 1403، صفحه 1-16

10.22098/ael.2023.13073.1291

خلیل زندی؛ سیامک صادقی


طراحی الگوی آموزش مبتنی بر توسعه پایدار در آموزش عالی

دوره 5، ویژه نامه رهبری در آموزش عالی، فروردین 1403، صفحه 1-25

10.22098/ael.2024.14692.1416

کامران باقری مجد؛ فرامرز سابقی؛ کوثر خواجه داد


اعتباریابی مقیاس شرایط توانمندساز کارآمدی جمعی معلمان(EC-CTES)

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 17-32

حسین تقوی؛ محسن شاکری؛ فرحروز زند عموقین


ارائه مدل شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای با رویکرد آمیخته

دوره 3، شماره 3، آبان 1401، صفحه 19-34

10.22098/ael.2022.11237.1127

محمدهادی عزیزلی؛ نادر شهامت؛ عباداله احمدی؛ رضا زارعی


طراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان

دوره 4، شماره 3، مهر 1402، صفحه 19-36

10.22098/ael.2023.12828.1270

حسن خدمتی؛ محمد رضا بهرنگی؛ رضا سورانی یانچشمه


شناسایی راهکارهای توسعه آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی کشور با رویکرد کیفی

دوره 5، ویژه نامه رهبری در آموزش عالی، فروردین 1403، صفحه 26-38

10.22098/ael.2023.11071.1111

حسین آدمیت؛ شهرام مهرآور گیگلو


طراحی الگوی جامع و اثربخش سنجش تکوینی برای فیزیک دوره متوسطه

دوره 5، شماره 2، تیر 1403

10.22098/ael.2024.15000.1428

مینا سلیمیان ریزی؛ مسعود گرامی پور؛ علی حسینی خواه؛ مرجان کیان