آموزشچارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
آموزش تربیت بدنیتجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
آموزش دانشگاهیآسیبشناسی برنامۀ آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی معماری از زاویه دید نیاز و اشتغال حرفهای [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 181-195]
آموزش روستاییتحلیلی بر وضعیت موجود آموزش در مدارس روستایی و ارائه راهکارهایی با تمرکز بر تقویت پیوند مدرسه با اجتماع محلی(بازاندیشی نسبت مدرسه با اجتماع) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 116-130]
آموزش شایسته محورچارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
آموزش عالیتأثیر شایستگی های مدیران دانشگاهی بر مزیت رقابتی و استقلال سازمانی دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 155-172]
آموزش عالیطراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
آموزش عالیبررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
آموزش عالیواکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
آموزش کارآفرینینقش واسطهای الهام در رابطه آموزش کارآفرینی (برنامه درسی و فوقبرنامه) و ذهنیت کارآفرینانه دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 33-50]
آموزش مجازیمولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
آموزش مجازیطراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریت آموزش مجازی در مراکز دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 106-122]
آموزش معماریآسیبشناسی برنامۀ آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی معماری از زاویه دید نیاز و اشتغال حرفهای [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 181-195]
آموزش های ضمن خدمتاعتبارسنجی مدل سنجش مدیریت آموزش های ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
آوای سازمانیبررسی اثر آوای سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 150-164]
ا
ابعاد توانمندسازیطراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]
اثربخشیتجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
اثربخشی مدرسهاثر رهبری تأملی بر اثربخشی مدرسه با نقشهای میانجی گرایش به یادگیری مادامالعمر و خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 159-175]
اجتماعات یادگیرینقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفهای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
اخلاق حرفهایبررسی نقش سیرت نیکوی مدیران در پیش بینی تعهد سازمانی و اخلاق حرفهای [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 132-141]
اخلاق حرفهایبررسی نقش اخلاق حرفهای مدیران و تکیهگاههای شغلی بر فلات محتوایی شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 73-92]
ادراک طفرهروی اجتماعی همکارانبررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهدهپذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفرهروی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
ادراک معلمانمدلسازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری همافزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطهای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]
ایرانطراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
اساتیدبازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالشهای آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
استرس شغلیبررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجیگری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
استفادهی بیمارگونهشناسایی عوامل مؤثر در استفادهی بیمارگونه دانشآموزان از فضای مجازی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
استقلال سازمانیتأثیر شایستگی های مدیران دانشگاهی بر مزیت رقابتی و استقلال سازمانی دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 155-172]
استقلال شغلیمدلسازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری همافزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطهای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]
اشتیاق شغلیرابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
اشتغالآسیبشناسی برنامۀ آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی معماری از زاویه دید نیاز و اشتغال حرفهای [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 181-195]
اعضای هیئت علمیبررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
الگوی برنامه درسیطراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
الگوی ذهنیشناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
الگوی مدیریت آموزش و یادگیریطراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]
الگوهای آموزشیطراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]
الهام کارآفرینانهنقش واسطهای الهام در رابطه آموزش کارآفرینی (برنامه درسی و فوقبرنامه) و ذهنیت کارآفرینانه دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 33-50]
انتقال دانشبررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
اندازه اثرفراتحلیل متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش آموزان ایرانی در مطالعات بین المللی آزمون تیمز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-69]
اینرسی سازمانیاثرگذاری رهبری مبتنی بر چشمانداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
انگیزه درونیبررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
ب
بی تفاوتی سازمانیبررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]
پ
پیامدواکاوی پیامدهای استقرار مدیریت موفق در مدارس شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-57]
پرسشنامه پیتر سنگهبررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
پیشرفت تحصیلی"مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
پیوند مدرسه واجتماعتحلیلی بر وضعیت موجود آموزش در مدارس روستایی و ارائه راهکارهایی با تمرکز بر تقویت پیوند مدرسه با اجتماع محلی(بازاندیشی نسبت مدرسه با اجتماع) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 116-130]
ت
تاکتیکهای مدیریت تصویرسازیشناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
تجاریسازی آموزشتوسعهی الگوی فرایندی پیشرانها و پیامدهای تجاریسازی آموزش عالی: رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
تجربه زیستهتجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
تجربه زیستهبازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالشهای آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
تدریس مجازیبازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالشهای آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
تسهیم دانشپیش بینی توسعه حرفهای معلمان بر اساس سبک رهبری دانشمحور ادراکشده: نقش واسطهای تسهیم دانش و کار تیمی (مورد مطالعه: معلمان شهر کاشان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 103-118]
تعادل کار- زندگیبررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجیگری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
تعهد سازمانیبررسی نقش سیرت نیکوی مدیران در پیش بینی تعهد سازمانی و اخلاق حرفهای [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 132-141]
تعهد عاطفیبررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیلگری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
تکیهگاههای شغلیبررسی نقش اخلاق حرفهای مدیران و تکیهگاههای شغلی بر فلات محتوایی شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 73-92]
تیمزفراتحلیل متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش آموزان ایرانی در مطالعات بین المللی آزمون تیمز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-69]
توانمندسازیطراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]
توانمندسازی روانشناختیبررسی نقش اخلاق حرفهای مدیران و تکیهگاههای شغلی بر فلات محتوایی شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 73-92]
توانمندسازی معلمانبررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
توسعه حرفه ایپیش بینی توسعه حرفهای معلمان بر اساس سبک رهبری دانشمحور ادراکشده: نقش واسطهای تسهیم دانش و کار تیمی (مورد مطالعه: معلمان شهر کاشان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 103-118]
توسعه رهبریشناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
ج
جو مدرسهبررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجیگری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
خ
خودکارآمدیتاثیر رهبری توزیع شده بر رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان مدارس دخترانه اسلامشهر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 79-96]
خودکارآمدی شغلیمدلسازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری همافزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطهای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]
خودکارآمدی فردیبررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
خودکارامدی معلمانارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
خوش بینی تحصیلیاثر رهبری تأملی بر اثربخشی مدرسه با نقشهای میانجی گرایش به یادگیری مادامالعمر و خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 159-175]
د
دانش آموزانفراتحلیل متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش آموزان ایرانی در مطالعات بین المللی آزمون تیمز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-69]
دانشآموزانشناسایی عوامل مؤثر در استفادهی بیمارگونه دانشآموزان از فضای مجازی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
دانش آموزان مدارس ابتداییعناصر یادگیری مشارکتی و نقش آنها در پرورش مهارتهای رهبری دانشآموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
دانشجو به عنوان مصرفکنندهتوسعهی الگوی فرایندی پیشرانها و پیامدهای تجاریسازی آموزش عالی: رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
دانشگاهاعتبارسنجی مدل سنجش مدیریت آموزش های ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
دانشگاه اردکانبررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
دانشگاه شهید مدنی آذربایجانواکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
دانشگاه کلاس جهانیبررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
دانشگاههای جامع سطح یکبررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
دخترانشناسایی عوامل مؤثر در استفادهی بیمارگونه دانشآموزان از فضای مجازی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
دوره ابتداییبررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
ذ
ذهنیت فلسفیارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
ذهنیت کارآفرینانهنقش واسطهای الهام در رابطه آموزش کارآفرینی (برنامه درسی و فوقبرنامه) و ذهنیت کارآفرینانه دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 33-50]
ر
راهبر آموزشی و تربیتیشناسایی و ارائه الگوی شایستگی های حرفه ای راهبر آموزشی و تربیتی مدارس [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 69-84]
رضایت شغلیتاثیر رهبری توزیع شده بر رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان مدارس دخترانه اسلامشهر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 79-96]
رفتار خلاقانه کارکناناثرگذاری رهبری مبتنی بر چشمانداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
رفتارشهروندی سازمانیبررسی اثر آوای سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 150-164]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
رفتار فرانقشیاثرگذاری رهبری مبتنی بر چشمانداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
رفتار کاری نوآورانهنقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری تحول گرا بر رفتار کاری نوآورانه ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 136-149]
رفتارهای انحرافی در محیط کارطراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
رهبری اخلاقیبررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
رهبری آموزشینقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفهای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
رهبری آموزشی"مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
رهبری تأملیاثر رهبری تأملی بر اثربخشی مدرسه با نقشهای میانجی گرایش به یادگیری مادامالعمر و خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 159-175]
رهبری تحول گرانقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری تحول گرا بر رفتار کاری نوآورانه ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 136-149]
رهبری تخریبیتبیین پدیدارنگارانهی اثرات و پیامدهای سبک رهبری منفی و تخریبی در مدیران دانشگاه فرهنگیان(براساس مدل اینارسن) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 162-180]
رهبری توانمند ساز مدیران مدارسنقش رهبری توانمندساز مدیران مدارس در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری یادگیری سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
رهبری توزیع شدهتاثیر رهبری توزیع شده بر رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان مدارس دخترانه اسلامشهر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 79-96]
رهبری دانش محورپیش بینی توسعه حرفهای معلمان بر اساس سبک رهبری دانشمحور ادراکشده: نقش واسطهای تسهیم دانش و کار تیمی (مورد مطالعه: معلمان شهر کاشان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 103-118]
رهبری زهرآگینبررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]
رهبری مبتنی بر چشماندازاثرگذاری رهبری مبتنی بر چشمانداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
رهبری منفیتبیین پدیدارنگارانهی اثرات و پیامدهای سبک رهبری منفی و تخریبی در مدیران دانشگاه فرهنگیان(براساس مدل اینارسن) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 162-180]
روش کیوشناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
ز
زمینه مندسازیتحلیلی بر وضعیت موجود آموزش در مدارس روستایی و ارائه راهکارهایی با تمرکز بر تقویت پیوند مدرسه با اجتماع محلی(بازاندیشی نسبت مدرسه با اجتماع) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 116-130]
س
سازگاری شغلبررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیلگری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
سازمان یادگیرندهبررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
سایش اجتماعیبررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]
سبکرهبریتبیین پدیدارنگارانهی اثرات و پیامدهای سبک رهبری منفی و تخریبی در مدیران دانشگاه فرهنگیان(براساس مدل اینارسن) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 162-180]
سبکرهبری آزادگرایانهتبیین پدیدارنگارانهی اثرات و پیامدهای سبک رهبری منفی و تخریبی در مدیران دانشگاه فرهنگیان(براساس مدل اینارسن) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 162-180]
سبک رهبری اصیلرابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
سبک رهبری هم افزامدلسازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری همافزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطهای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]
سیرت نیکوی مدیرانبررسی نقش سیرت نیکوی مدیران در پیش بینی تعهد سازمانی و اخلاق حرفهای [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 132-141]
سرمایه انسانیچارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
سنتزپژوهیعناصر یادگیری مشارکتی و نقش آنها در پرورش مهارتهای رهبری دانشآموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
سنجشاعتبارسنجی مدل سنجش مدیریت آموزش های ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
ش
شاخص یادگیری تیمیبررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
شاخص تفکر سیستمیبررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
شایستگیبررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
شایستگی حرفه ایشناسایی و ارائه الگوی شایستگی های حرفه ای راهبر آموزشی و تربیتی مدارس [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 69-84]
شایستگی مدیرانتأثیر شایستگی های مدیران دانشگاهی بر مزیت رقابتی و استقلال سازمانی دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 155-172]
شایستگیهای رهبران آیندهشناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
شایستگی های فرهنگیطراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
عدالت سازمانیبررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهدهپذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفرهروی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
عملکرد نوآورانهمدلسازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری همافزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطهای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]
عناصر یادگیری مشارکتیعناصر یادگیری مشارکتی و نقش آنها در پرورش مهارتهای رهبری دانشآموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
عناصر برنامه درسی اکرطراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
عوامل سازمانیطراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
عوامل شغلیطراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
عوامل فردیطراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
عوامل مدیریتیطراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
غ
غرور سازمانیبررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیلگری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
ف
فرا تحلیلفراتحلیل متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش آموزان ایرانی در مطالعات بین المللی آزمون تیمز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-69]
فرهنگ کیفیتواکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
فرهنگ مدرسهرابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
فضای مجازیشناسایی عوامل مؤثر در استفادهی بیمارگونه دانشآموزان از فضای مجازی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
فلات محتوایی شغلیبررسی نقش اخلاق حرفهای مدیران و تکیهگاههای شغلی بر فلات محتوایی شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 73-92]
ق
قابلیت مشاهدهپذیری وظایفبررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهدهپذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفرهروی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
قرارداد روانشناختیرابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
قصد ترک شغلبررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
ک
کارآموزیطراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
کار تیمیپیش بینی توسعه حرفهای معلمان بر اساس سبک رهبری دانشمحور ادراکشده: نقش واسطهای تسهیم دانش و کار تیمی (مورد مطالعه: معلمان شهر کاشان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 103-118]
کرونابازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالشهای آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
کسبوکارآسیبشناسی برنامۀ آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی معماری از زاویه دید نیاز و اشتغال حرفهای [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 181-195]
کیفیتواکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
کیفیت زندگی کاریبررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
کلید واژه: خودکارآمدینقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفهای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
کلیدواژهها: نیازهای اساسی روانشناختینقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری تحول گرا بر رفتار کاری نوآورانه ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 136-149]
کووید 19تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
گ
گافمنشناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
گروه کانونیعناصر یادگیری مشارکتی و نقش آنها در پرورش مهارتهای رهبری دانشآموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
مدارس ابتداییشناسایی و ارائه الگوی شایستگی های حرفه ای راهبر آموزشی و تربیتی مدارس [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 69-84]
مدارس روستاتحلیلی بر وضعیت موجود آموزش در مدارس روستایی و ارائه راهکارهایی با تمرکز بر تقویت پیوند مدرسه با اجتماع محلی(بازاندیشی نسبت مدرسه با اجتماع) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 116-130]
مدیرانطراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
مدیریتواکاوی پیامدهای استقرار مدیریت موفق در مدارس شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-57]
مدیریت آموزشطراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریت آموزش مجازی در مراکز دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 106-122]
مدیریت تصویرسازیشناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
مدیریت دانشمولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
مدیریت کلاسارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
مدرسهواکاوی پیامدهای استقرار مدیریت موفق در مدارس شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-57]
مدلسازیطراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریت آموزش مجازی در مراکز دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 106-122]
مدل سازیاعتبارسنجی مدل سنجش مدیریت آموزش های ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
مدل شایستگیچارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
مرورسیستماتیکمولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
مرور سیستماتیک"مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
مزیت رقابتیتأثیر شایستگی های مدیران دانشگاهی بر مزیت رقابتی و استقلال سازمانی دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 155-172]
مسئولیتپذیری اجتماعیبررسی اثر آوای سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 150-164]
مطالعه فراترکیب"مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
معلمانبررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیلگری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
معلمانپیش بینی توسعه حرفهای معلمان بر اساس سبک رهبری دانشمحور ادراکشده: نقش واسطهای تسهیم دانش و کار تیمی (مورد مطالعه: معلمان شهر کاشان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 103-118]
معلمان ابتداییبررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجیگری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
معلمان ابتداییبررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهدهپذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفرهروی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
معماری حرفهایآسیبشناسی برنامۀ آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی معماری از زاویه دید نیاز و اشتغال حرفهای [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 181-195]
مهارت رهبریعناصر یادگیری مشارکتی و نقش آنها در پرورش مهارتهای رهبری دانشآموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
مؤسسات آموزشیتوسعهی الگوی فرایندی پیشرانها و پیامدهای تجاریسازی آموزش عالی: رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
موفقیتواکاوی پیامدهای استقرار مدیریت موفق در مدارس شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-57]
موفقیتفراتحلیل متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش آموزان ایرانی در مطالعات بین المللی آزمون تیمز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-69]
ن
نیروی انسانیمولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
نظارت سوءتبیین پدیدارنگارانهی اثرات و پیامدهای سبک رهبری منفی و تخریبی در مدیران دانشگاه فرهنگیان(براساس مدل اینارسن) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 162-180]
نظام آموزش عالیشناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
نظریه دادهبنیادتوسعهی الگوی فرایندی پیشرانها و پیامدهای تجاریسازی آموزش عالی: رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
وجدان کاریبررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیلگری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
ه
هوش سازمانیارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]